2011. február 11., péntek

Szuperkirályok! Anglia 1. rész



Az az igazság, hogy én a kisebb méretű autókat kedvelem, de egy ideje ellenállhatatlan vágyat érzek, a nagyobb méretű úgynevezett Superkings-ek miatt!:) Lényegesen kevesebb van ezekből az autókból, mint a kisebb társaikból és nem is annyira kedveltek. Hogy mi az oka? Nem tudom. Talán a hely szűke miatt, hiszen igencsak helyigényes darabok ezek! Mindegy, végülis nem számít, van ilyen és van olyan, ki-ki döntse el magában, hogy érdekli ezen sorozat, de mindenesetre, bemutatok pár járgányt közülük! Rendőrfronton mindez leegyszerűsödik, hiszen négy ország jöhet csak képbe. Anglia, USA, Németország és Hollandia. Akkor lássuk, először az egyik nagy európai kedvencemet, a Jaguar XJ6-ost tesszük nagyító alá!
Két fajtája létezik. Ha tévedek, elnézést kérek, de ha ennyi év után sem találkoztam mással akkor valószínűleg nincs is! Az XJ6-os már kicsiben is szép, de itt van hely a részletekre.:) Nagy titkot nem árulok el, ha azt mondom, hogy alig van különbség a kettő között. Az oldalán lévő csíkokon és a kerekeken kívül más semmi, illetve a kockásnak a motorháztetején nincs "POLICE" felirat!

Nekem személy szerint a mezei narancs-kék sávos jön be jobban, túl sok festéket nem kellett rájuk pocsékolni, hiszen fehér az alap. Ami viszont óriási pozitív benyomást kelt bennem, az a fényhíd jelenléte. Sajnos kizárólag csak a Jaguar-okon láttam ilyet, pedig a BMW-n, vagy akár a Gran Fury-n is megállná a helyét. A kerekek szintén a narancs csíkoson tetszenek jobban, persze azért, mert a Fury-kon is ilyen van!:) A belseje csak halványan tér el, a fekete és szürke mondhatjuk nem különbség!Összességében szép autók ezek, és ha valaki kicsit is szimpatizál velük, akkor ott a helye a gyűjteményében!:)

Fury kerék!:)
Végül egy kis magánjellegű érdekesség, az eBay világából. Kb. két éve, hogy licitáltam az egyik Jaguar zsarura. Aránylag könnyen meglett és jó áron. De valami túl szép, hogy igaz legyen. Miután kibontottam a dobozából - mert ezt ki tudom:) - sajnos kellemetlen meglepi ért, a fényhídból kb. fél centis darab le volt törve! Egy kis zacskóban mellékelve, a három morzsára tőrt darabja is. Írtam az eladónak, hogy így nem oké, de mondta, hogy csomagolásnál neki koccant az asztalnak és azért sérült meg! Ez mégsem járja, hiszen gyűjteménybe jött nem pedig bontóba. A vége az lett, hogy az autó maradt nálam, és a teljes vételárat visszakaptam!
Maximális tiszteletem az eladónak!:)


A rendszám kérdéses, de azt hiszem így adták ki!

Szürke belső


Hát nem gyönyörű?:)))

Fekete belső



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése