2011. február 6., vasárnap

Grandissimo Furyózum!

Azt hiszem előre, leszögezhetem, hogy ez volt életem egyik legnehezebben beszerezhető példányai! Persze ha hozzáadjuk azt a tényt, hogy nem csupán csak a fury kellett belőle hanem az egész pakk szőröstől-bőröstől. Erről persze az egyik legnagyobb rendőr gyűjtőtársam dancergee tudna mesélni!:) A lényeg, hogy hosszú várakozás után végre letudtam eme projektemet is, hiszen kezdetben még csak úgy "csupaszon" díszítette a polcomat az egyik, majd később a másik verzió. Tavaly viszont megtört a jég és szert tettem az ajtó nélküli, majd később az ajtós verzióra, hát ez utóbbi azért okozott néhány álmatlan éjszakát, hiszen nem egyszer sikerült mellényúlnom és sajnos a simát vettem meg! Aztán egy szép napon ismét rám köszönt a szerencse, számomra azért meglepő volt, hiszen a második pakkot nem az USA-ból hanem az Egyesült Királyságból (Anglia) újítottam be. Már csak meg kellett érkeznie... Nem vagyok egy nagyon türelmetlen ember de gondolhatjátok mit éreztem még nem láttam a kezeim között, de ezzel gondolom mindenki más így van. Na akkor lássuk a medvét akarom mondani a Metro Police Dept. pakkokat, hiszen valójában ez a nevük.

Első pillantásra szinte észrevehetetlen a különbség, de közelebbről megvizsgálva jól láthatóak az eltérések a két Plymouth Gran Fury között! Színben festésben azonosak csak az egyiknél van még a másiknál hiányzik az ajtóknak a vonalai.

A fényképek minősége nem a legjobb hiszen bliszterben vannak és ezt nagyon nehéz normálisan fotózni, de megtettem mindent annak érdekében, hogy szépek legyenek, hát ennyire futotta.
ajtóval...

...és nélküle
Remélem megdobogtattam pár gyűjtőtársam szívét ezekkel a képekkel, hiszen ha még nem is a legszebb de az egyik legkülönösebb ezzel a piros festéssel a gran fury-k között!



2 megjegyzés:

  1. Szép ez a piros Fury!Nekem ugyan még hiányzik a gyűjteményemből,de gondolom lesz majd Nálad felesleges egyszer!(úgy mint a 8dot kék) :))

    VálaszTörlés
  2. Felesleges soha nincs ezekből, inkább úgy mondom, hogy van több!:)

    VálaszTörlés