2011. február 4., péntek

Ford LTD...szívem csücske:)



Ford Ltd ez a név számomra mindent jelent, hiszen a rendőrautók között a legkedvesebb számomra, de nem csak rendőrként hanem egyéb (tűzoltó vagy taxi formájában is a szívemhez közel áll!




Igazából azt se tudjam hol kezdjem el, mert annyi mindent kéne bemutatni és írni róla, így majd időközönként bemutatásra kerülhet minden. Azt hiszem a szívemhez legközelebb állóval érdemes kezdeni és egyben felavatni a blogot.:)


Nem árulok zsákbamacskát ha azt mondom, hogy ez a Ford LTD! Emlékszem még iskolás koromba egyszer decemberben az arany kapunál láttam meg életem első LTD-jét ami a már oly közismert alap festésű (balra), de egyben az egyik legszebb is! Akkor már volt pár medzsóm ami a szintén közismert Plymouth Gran Fury-k voltak, de ő volt a nagy Ő első pillantásra is. Az ára akkori viszonylatban is brutális volt, de mivel a zsebpénzemből futotta így meg is vettem és büszkén vittem haza a többi járgány közé, nagyjából nem is maradt semmi pénzem de ez a legkevésbé sem érdekelt. Ő volt a király a rendőrök között a többiek csak alattvalók voltak mellette, persze vigyáztam is rá nehogy bármi kis karcolás érje. Aztán egy őrült napon az egyik sráccal elcseréltem egy gran fury-ra amit nehéz is lenne megmagyarázni miért tettem, de pár nap múlva meggondoltam magam és vissza cserét kértem, de reménytelen volt...:( Többek között ez vezetett oda, hogy egy gyenge pillanatomban kivigyem az itteni ócskapiacra (akkor még létezett) és eladjam az összes autómat! Na de ez a múlt a jelen már sokkal szebb hiszen a vatera és dancergee megismerésével kezdtem rendbe hozni a múltban elkövetett hibákat. Persze azóta már az eBay-t ostromlom hiszen egy nemzetközi piacon mégiscsak nagyobb az esély az egyes példányok begyűjtésére, meg különben is nálunk talán ha két fajta létezett, így eléggé reménytelen itthon bármit is beszerezni!

5 megjegyzés:

  1. Jó ez a gif LTD :)
    Szeretem az ilyen "kedves első matchbox" sztorikat. Én is amikor megkaptam az első LTD-m, piros-kék villogóval, igencsak az volt az unikum minden autó között. Egyből kedvenc lett. A minap megtaláltam méhány általános iskolás könyvem. Unatkozhattam az órán, mert elég sok rendőrautót rajzoltam :D

    VálaszTörlés
  2. Van még ilyen a tarsolyban, igazából figyelem felkeltőnek szánom mikor az LTD-ről írok!:)
    Én is pár éve találtam egy lefűzhetős mappát amibe annak idején az összes autót belerajzoltam, legalább úgy megmaradtak emlékbe papíron, hiszen ezeket áldoztam fel anno...

    VálaszTörlés
  3. na az én kézügyességem egyenl a nullával, szóval az csak olyan autóforma volt, a tetején villogóval :)

    VálaszTörlés
  4. na közben megoldottam hogy ne Gábort írjin ki :D

    VálaszTörlés
  5. Néztem is mi ez az álnév.:)

    VálaszTörlés